Mitt liv som vuxen

Okej... Jag kommer ha en svårt tid framför mig. Jag måste göra i princip all teori fram till den 22/1. Det är tärt.. Jag har knappt en månad på mig att lära mig en bok på 293 sidor. Okej vi ska göra en lista. Jag tycker om listor!

20/1 Halkbana
21/1 Jag fyller 18!!! Weeeej!
22/1 Teoriprov
28/1 Uppköring
31/1 Ev tävling
5/2 Mönstra


Alltså... Måste allt komma på en gång? Det är ju nästan så att jag blir lite ledsen i ögat. Om det finns någon som vill hålla mig i handen så jag kan få gråta en stund så skriv en kommentar så fixar vi tid... Jag kommer troligen finnas vid min datorn där jag nöter teori frågorna.

Näe nu så ska jag tänka bort all ångest och ha roligt. Ska ut och käka middag med mina brudar! Jag är ju värsta pimpen jag liksom! Umgås med värsta snyggis brudarna bara så där jag då liksom. Haha osammanhängande mening is the shiet! Jag är så nervös... Nu. Och det är en månad kvar.... Det här kommer aldrig funka.

Tack och adjö nu ska jag dö!

Åsikt?
Postat av: BerntArne

håll mig i handen, jag finns alltid här!

2008-12-29 @ 23:18:00
URL: http://mlieee.blogg.se/
Postat av: Anna

tack<3 det värmer!!

2008-12-30 @ 18:49:31
URL: http://wampyr.blogg.se/
Postat av: Jocke <3

Du vet att du alltid kan prata med mig, älskar dig mest av allt!

2008-12-30 @ 23:30:17
URL: http://bajsbajsochbajs.se
Postat av: Anonym

hade hållit din hand om du pratat med mig, men så funkar det visst inte längre? vill vara klichéig, men så lågt sjunker jag inte. (jo det gör jag. saknar dig som ett as. dör lite inombords eller så.) vi borde prata. och du vet exakt vem det här är. puss. (<3)

2009-01-03 @ 02:46:31

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0