Måndag

Jag har inte bloggat på jätte länge... Jag lovar jag har faktiskt inte dött. Jag överlevde tävligen ingen panik! Alla kan andas ut...

Pizza andedräkt måste vara det snuskigaste som finns!! Lilla äcklet kom precis och andades mig i näsan och jag blev ledsen. Det luktar snusk!!! Hela kläderna och sånt luktar lika dant. Det är hemskt jag ska fan sluta äta pizza så slipper i alla fall jag sprida denna hemska odör. Fast jag tror att det mest är salladen som luktar och någon sån äter jag inte så det kanske inte är någon fara! Hoppas jag...

Min mage tar livet av mig.... Det gör ont. Jag vill ha proviva. (Nu är han här igen.. Han luktar inte gott. Blö.) Men jag är stark.. När det gäller både magen och näsan. Jag ska överleva. Det blir nog bra...

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0