Less_brud_91

Jag har inte slutat blogga.. Jag har bara inte haft någon lust eller tid. Mest lust...

Egentligen så är allt ganska bra.. Beroende på hur man ser det. Jag kommer troligen bryta jätte många löften nästa vecka. Det första är att jag skulle hoppa av natur om jag inte klarar nationella. Det tror jag inte att jag kommer göra utan kommer försöka lösa det på något sätt. Vilken kanske är bäst också men liksom .. ja.
Det andra är att jag ska sluta med mina p-piller när den här kartan tar slut om det inte blivit bättre. Jag hade tänkt sluta redan idag men min hjärna lyckades intala mig att det är dumt att sluta mitt i liksom. Så jaa.. Vi får se hur det blir. Men eftersom jag blir så förstörd av dom så tror jag att det är ett löfte jag kanske kan hålla.

Nu måste jag läsa lite mer på biologin. Den är tråkig och jag har massa barn springande runt benen. Mest är jag hungrig. Skulle vara mysigt med lite mat.

Jag har även ett annat i-landsproblem. Jag har tappat bort ett par trosor. Okej det låter kanske inte som ett så stort problem men seriöst. Jag har haft dom en gång och köpte dom för dyra pengar och nu är det helt borta. Jag förstår inte... Kommer inte ens ihåg vart jag använde dom sist... Det är ett mysterium. Haha fyfan vilka problem jag har.

Åsikt?

Skriv här:

Namn:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0